فروشگاه دیابت مال
کد خبر: 1714

حجیم کردن لب در خانه

زیبایی لب ها تاثیر بسزای در زیبایی چهره دارد در این مقاله ما راهکارهای طبیعی را به شما معرفی می کنیم تا از زیبایی خود لذت ببرید.لب های خود را با روغن نارگیل آبرسانی کنید. برای بهترین نتیجه، هر شب قبل از خواب مقدار زیادی روغن را روی لب های خود بمالید. این عمل برای جذب مواد مغذی و آبرسانی طبیعی است. هنگامی که لب های شما به درستی هیدراته شوند حجیم تر به نظر می رسند. آبرسانی با نوشیدن آب فراوان نیز به سلامت و زیبایی لب های شما کمک می کند...

حجیم کردن لب ها فقط به ضخامت نیست، بلکه به آبرسانی، سلامتی و نرمی آن مربوط می‌شود.

مطالعه‌ای نشان داد که زنان با لب‌های حجیم تر جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر می‌رسند. این مطالعه همچنین نشان داد که هر چه فرد چین و چروک های کمتری داشته باشد، از دید دیگران سالم تر به نظر می رسد.

حجیم کردن لب در خانه

همانطور که این روندها موقتی هستند، گزینه های زیر نیز موقتی هستند.

 

1_  فلفل + روغن زیتون

در صورت عدم آرایش، می‌توانید با این نرم‌کننده لب‌های طبیعی داشته باشیدفقط با استفاده از چند ماده موجود در منزل.

چند قطره فلفل هندی را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. مخلوط را به آرامی روی لب های خود قرار دهید و اجازه دهید چند دقیقه روی لب هایتان بماند و سپس آن را کاملا پاک کنید و با بالم لب مورد علاقه خود مرطوب نمایید.

اگرچه این نتایج مدت زیادی دوام نخواهند داشت، اما این یک راه حل عالی برای مدت زمان کوتاه است. برای افرادی که حساسیت بیشتری دارند، یک اسکراب ساده شکر نیز می تواند لب های ترک خورده را ترمیم کند.

 

2_ ظاهر ارگانیک با دارچین

این نرم کننده لب با طعم دارچین را امتحان کنید. با استفاده از موادی مانند دارچین برای حجیم کردن لب‌ها، کافئین برای سفت کردن لب‌ها و روغن جوجوبا برای آبرسانی، بدون هیچ گونه مواد شیمیایی به لب ها حجم می دهد.

 

3_ لایه برداری لب با اسکراب

برای حجیم کردن لب ها، در ابتدا باید آن را لایه برداری کنید. اسکراب خود را با استفاده از روغن نارگیل و شکر قهوه ای برای از بین بردن خشکی پوست تهیه نمایید.

 

4_  پوست را مرطوب نگه دارید

با محصولات مرطوب کننده و نرم کننده لب، پوست خود را نرم و لطیف نگه دارید. این ناحیه ظریف تر و حساس تر از نواحی دیگر است، بنابراین ممکن است نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد.

همچنین ببینید:

لب هایی نرم و ابریشمی با عسل

بالم لب

به دنبال گزینه هایی باشید که حاوی روغن های گیاهی، آنتی اکسیدان ها و موم های مخملی هستند. کره ها ، مانند کاکائو بافت نرمی ایجاد می کنند. روغن‌ها و لیپیدها اسیدهای چرب پوست را تغذیه می‌کنند و می‌توانند یک پوشش محافظ باشند. آنتی اکسیدان ها به مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کنند، و موم ها می توانند به سفت شدن پایه کمک کنند و همچنین فرمول را مسدودتر سازنند.

 

5_ هیدراته ماندن

اساسی ترین عملکردی که کمک زیادی به شما می کند، مهم نیست از چه محصولی استفاده می کنید، اطمینان از هیدراته ماندن است. هر روز به عنوان بخشی از برنامه روزانه خود مایعات فراوان بنوشید. تحقیقات این را تأیید می کند زیرا مطالعات نشان داده اند که مقادیر کافی آب ضخامت پوستی پوست را افزایش می دهد.

 

6_  مکمل های کلاژن مصرف کنید

تحقیقات نشان می دهد اندازه لب به طور طبیعی با گذشت زمان کمتر می شود. یک مطالعه تفاوت‌های اندازه لب‌ها را بین دو گروه سنی (یکی در 20 سالگی و دیگری 60 ساله) اندازه‌گیری کرد و به طور متوسط، حجم لب‌ها بین گروه‌های سنی جوان‌تر و مسن‌تر 25 درصد کاهش یافت.  بنابراین برای اطمینان از داشتن لب‌های حجیم‌تر برای مدت طولانی‌تری، نیاز به اقدامات پیشگیرانه از پیری دارد. این می تواند شامل مواردی مانند مراقبت روزانه مناسب از پوست باشد. یک راه حل برای داشتن پوستی جوان تر، مصرف مکمل های کلاژن است. نشان داده شده است که این موارد ضخامت پوست، انعطاف پذیری و سطوح رطوبت طبیعی را حفظ می کنند.

 

7_  از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

 محافظت از لب‌هایتان در برابر نور خورشید به همان اندازه مهم است که از صورتتان محافظت کنید. به دنبال محصولاتی باشید که دارای ضد آفتاب [تیتانیوم دی اکسید و اکسید روی] هستند. برخی نیز حاوی هیالورونیک اسید برای آبرسانی و نرم کردن لب‌ها هستند. اشعه ماوراء بنفش باعث کاهش حجم نیز می شود. زیرا اشعه ماوراء بنفش نه تنها از دست دادن کلاژن را تسریع می کند، بلکه مانع از توانایی بدن شما برای تولید سطوح سالم نیز می شود.

 

8_ از سرم هیالورونیک اسید استفاده کنید

این به این دلیل است که HA ماده ای است که می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب جذب کند. با این حال، هر زمان که از سرم HA استفاده می‌کنید، حتماً آن را با یک محصول مسدود کننده لب، بر پایه روغن یا موم، پر کنید. این به این دلیل است که HA یک مرطوب کننده است و در حالی که این نوع برای جذب رطوبت عالی می باشد، در نگهداری طولانی مدت آن عالی نیستند.

 

9_ استفاده از روغن ها

روغن‌های ضروری روشی محبوب برای حجیم کردن طبیعی لب‌ها هستند. استفاده از روغن‌های ضروری دارچین، فلفل قرمز و نعناع بیشترین تأثیر را دارند. (دارچین می تواند باعث درماتیت تماسی شود، بنابراین ابتدا روی بازوی خود آزمایش کنید) آنها به آرامی لب ها را تحریک می کنند که گردش خون را تقویت می کند و در نتیجه ظاهری "متورم" موضعی ایجاد می کند. ابتدا یک برق لب شفاف و ارگانیک به انتخاب خود پیدا کنید و سپس سه قطره اسانس نعناع فلفلی و کمی پودر کاین را در یک ظرف کوچک ترکیب کنید. سپس روی لب های خود بمالید.

همچنین ببینید:

مواد مضر موجود در رژلب ها!!!

10_ رژ لب و خط لب

جلوگیری از آسیب آفتاب، افزایش رطوبت و استفاده از روغن‌های ضروری، همگی راه‌های عالی برای حجیم کردن طبیعی لب‌هایتان هستند، اما اگر بلافاصله به دنبال لب‌های حجیم تر هستید، برای ایجاد آن از آرایش استفاده کنید. قبل از زدن رژ لب، از خط لبی استفاده کنید که یک تا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی لب شما باشد، و کمی بیش از حد لب های خود را بکشید. سپس، از رژ لبی که نزدیک به رنگ طبیعی شما است استفاده کنید. رنگ های تیره تر باعث می شوند لب های شما صاف به نظر برسند. استفاده از براق کننده لب شفاف به مرکز لب های شما بسیار موثر است. این کار باعث انعکاس نور و ایجاد لب با حجم بیشتر می شود.

پرکننده های هیالورونیک اسید در مقایسه با سایر انواع فیلرها بهتر هستند، زیرا در صورت وجود مشکل یا عدم وجود مشکل، می توان آنها را به راحتی حذف کرد.

 

توجه : مطالب پزشک من از منابع خارجی ترجمه شده و تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارد . از این رو توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .

 

منابع:

healthline

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

x